Kven vil du nå?
For å lykkast som gründer er det viktig at du veit dette. Kven skal kjøpe og bruke produktet eller tenesta di?
Dei menneska du ønskjer å nå, kallar vi for ei målgruppe. Kven er til dømes målgruppa di viss forretningsidéen din er ein app som skal tilby leksehjelp?
Slik marknadsfører du appen din
Alt du veit om målgruppa di er nyttig når du skal marknadsføre det nye tilbodet du har laga. Målgruppene dine må jo få vite at leksehjelp-appen finst! Då er det er viktig å tenkje på tre ting:
- Kva skal du seie?
- Korleis skal du seie det?
- Kor skal du seie det?
Bruk eit klart og enkelt språk når du snakkar om appen. Fortel målgruppene dine kvifor dei treng han. Ver tydeleg, og snakk direkte til dei som du vil skal bruke appen. Det beste verktøyet i denne samanhengen er språket ditt. Bruk det gjennomtenkt og godt!
Tenk over annonsar
Legg merke til annonsene du ser på sosiale medium. Desse er sannsynlegvis tilpassa algoritmane dine, altså alder, kjønn, interesser, kva du har sett på før, osv.
- Korleis er språket i annonsane?
- Vart du trigga av annonsen? Kvifor/kvifor ikkje?
Søk opp eit produkt som du tenkjer deg har ei ganske vaksen målgruppe, til dømes bustadsalarm.
- Korleis ser desse annonsane ut? Kva er likt, og kva er annleis?
Legg merke til korleis annonsane er formulerte. Korleis trur du annonsen for bustadsalarmar hadde vore viss han var retta mot ungdom? Tenk både på tekst og bilde.